Perkara
|
Kandungan
|
Mata
Pelajaran
|
Pendidikan
Jasmani dan Kesihatan
|
Masa
|
10.30 –
11.30 am
|
Tarikh
/ Hari
|
10/07/2018
– Selasa
|
Tajuk
|
Unit
4:Kategori Jaring (4.2 Badminton)
|
Kelas
|
1C
|
Standard
Pembelajaran
|
-Melakukan
kemahiran asas badminton dengan lakuan yang betul
-Menggunakan
pengetahuan konsep pergerakan dan prinsip mekanik dalam kemahiran badminton
-Menunjukkan
keyakinan dan tanggungjawab kendiri semasa melakukan aktiviti fizikal
|
Objektif
|
Pada
akhir pembelajaran, pelajar dapat :
-Melakukan
kemahiran asas badminton dengan lakuan yang betul
-Menggunakan
pengetahuan konsep pergerakan dan prinsip mekanik dalam kemahiran badminton
-Menunjukkan
keyakinan dan tanggungjawab kendiri semasa melakukan aktiviti fizikal
|
Aktiviti
|
-Guru mengimbas kembali pembelajaran pada
minggu sebelum itu
-Guru memberi penerangan berkaitan kemahiran
asas badminton dengan lakuan yang betul
-Soal
jawab antara pelajar dan guru
-Rumusan pelajar diiringi oleh guru
|
Pentaksiran
Sekolah
|
Pemerhatian,soal
jawab, perbincangan
|
Emk
|
Nilai murni
dan bahasa
|
Pengisian
PAK KE-21
|
|
Bbm
|
Mini
white board dan Marker Pen
|
Penilaian
P&P
|
Soal
jawab
|
Tugasan
|
|
Refleksi
|
Kekuatan
:
|
Kelemahan:
|
|
Tindakan
susulan:
|
Perkara
|
Kandungan
|
Mata
Pelajaran
|
Pendidikan
Kesihatan
|
Masa
|
08.00 –
09.00 am
|
Tarikh
/ Hari
|
13/07/2018
– Jumaat
|
Tajuk
|
Unit 1:
PENDIDIKAN KESIHATAN REPRODUKTIF DAN SOSIAL(PEERS)
5.0
KEKELUARGAAN:PERKAHWANIN
|
Kelas
|
1C
|
Standard
Pembelajaran
|
-Mengetahui
tujuan perkahwinan
-Mengaplikasikan
cara menyesuaikan diri sekiranya berlaku perubahan dalam struktur keluarga
-Menilai
peranan individu dalam keluarga nucleus, keluarga kembangan (extended) atau
keluarga tunggal
|
Objektif
|
Pada
akhir pembelajaran, pelajar dapat :
-Mengetahui
tujuan perkahwinan
-Mengaplikasikan
cara menyesuaikan diri sekiranya berlaku perubahan dalam struktur keluarga
-Menilai
peranan individu dalam keluarga nucleus, keluarga kembangan (extended) atau
keluarga tunggal
|
Aktiviti
|
-Guru
mengimbas kembali pembelajaran pada minggu sebelum itu
-Guru
memberi penerangan berkaitan tujuan perkahwinan dan cara menyesuaikan diri
sekiranya berlaku perubahan dalam struktur keluarga
-Soal jawab antara pelajar dan guru
-Rumusan pelajar diiringi oleh guru
|
Pentaksiran
Sekolah
|
Pemerhatian,soal
jawab, perbincangan
|
Emk
|
Nilai
murni dan bahasa
|
Pengisian
PAK KE-21
|
|
Bbm
|
Mini
white board dan Marker Pen
|
Penilaian
P&P
|
Soal
jawab
|
Tugasan
|
|
Refleksi
|
Kekuatan
:
|
Kelemahan:
|
|
Tindakan
susulan:
|
WprudleVhecbi Matt Palma Here
ReplyDeletetralentome